AoA: Video Teaser για το Heart Attack

6/17/2015 11:53:00 π.μ. | | | | | | | | | 0 Comments

AoA Heart Attack
The 22th of June comes closer and AoA have released more teasers for Heart Attack.

After the teaser images of Chanmi, Choa, Jimin and Mina, the photos of Seolhyun, Hyejeong and Yuna were released too with a new teaser series beginning after that.

In the same time, AoA released 2 video teasers for Heart Attack's Music Video. Watch the teasers below, as well as the teaser photos and screencaps from the 2nd teaser:

Η 22η Ιουνίου πλησιάζει και οι AoA κυκλοφόρησαν ακόμα περισσότερα teaser για το Heart Attack.

Μετά τις φωτογραφίες των Chanmi, Choa, Jimin και Mina κυκλοφόρησαν και αυτές των Seolhyun, Hyejeong και Yuna και ξεκίνησε να κυκλοφορεί σιγά σιγά και ένα δεύτερο set φωτογραφιών.

Παράλληλα βγήκαν τα 2 video teasers για το MV του Heart Attack. Δείτε τα παρακάτω, μαζί με τις νέες teaser φωτογραφίες και Screencaps από το 2ο teaser:



AoA Chanmi Heart Attack Teaser
Chanmi

AoA Chanmi Heart Attack Teaser
Chanmi

AoA Choa Heart Attack Teaser
Choa

AoA Choa Heart Attack Teaser
Choa

AoA Hyejeong Heart Attack Teaser
Hyejeong

AoA Hyejeong Heart Attack Teaser
Hyejeong

AoA Jimin Heart Attack Teaser
Jimin

AoA Jimin Heart Attack Teaser
Jimin

AoA Mina Heart Attack Teaser
Mina

AoA Mina Heart Attack Teaser
Mina

AoA Mina Heart Attack Teaser
Mina

AoA Seolhyun Heart Attack Teaser
Seolhyun

AoA Seolhyun Heart Attack Teaser
Seolhyun

AoA Seolhyun Heart Attack Teaser
Seolhyun

AoA Chanmi Heart Attack Teaser
Yuna

AoA Chanmi Heart Attack Teaser
Yuna

AoA Chanmi Heart Attack Teaser
Yuna

Hyejeong AoA Heart Attack
Hyejeong

Seolhyun AoA Heart Attack
Seolhyun

Yuna AoA Heart Attack
Yuna

Choa AoA Heart Attack
Choa

Jimin AoA Heart Attack
Jimin

Seolhyun AoA Heart Attack
Seolhyun

0 σχόλια: